فروش گوسفند چند قلوزا ، هترو و همو در افشار ژن

فروش گوسفند چند قلوزا ، گوسفند هترو و گوسفند همو از جمله خدمات شرکت افشار ژن است. این شرکت با بیش از دو دهه سابقه در حوزه صنعت دام‌پروری در حال حاضر بر روی چندقلوزایی گوسفندهای نژاد افشار فعالیت دارد. شرکت افشار ژن در جهت اشتغال‌زایی برای عزیزانی که به حوزه صنعت دام‌پروی علاقمند هستند و تمایل به خرید گوسفند دارند، خدمات منحصر به فردی را ارائه می‌دهد.

از جمله محصولات و خدمات شرکت افشار ژن باید به فروش گوسفند شامل انواع قوچ، انواع میش و انواع بره اشاره کرد. این محصولات دامیِ عرضه شده همگی دارای ژن‌های چند قلوزایی هستند. میش هترو و میش همو در کنار قوچ همو و قوچ هترو از جمله محصولاتی هستند که می‌توانند برای راه‌اندازی یک مزرعه یا گله گوسفند با بازدهی مطلوب و سودآوری بالا، بهترین انتخاب باشند. در ضمن در کنار عرضه این گوسفندان اصلاح نژاد شده، افشار ژن برای آن دسته از متقاضیان محترمی که سرمایه کمی دارند نیز گوسفندهای بدون ژن و مناسبی را نیز آماده ارائه دارد.
در ضمن اگر جزو آن دسته از دام‌دارانی هستید که گوسفند چند قلوزا یا گوسفند دو قلوزا در گله یا مزرعه خود دارید دلی برای بهره‌وری بهتر از آن‌ها نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر دارید حتما با شرکت افشار ژن تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.

در ضمن اگر مزرعه‌دار یا دام‌داری هستید که نیاز به استفاده از محصولاتی نظیر سیدر و هورمون دارید نیز می‌توانید از خدمات افشار ژن در زمینه این محصولات غیردامی هم استفاده نمایید. جیره‌نویسی برای دام‌ها به خصوص برای گوسفندان یکی دیگر از موارد مهمی است که هر مزرعه‌دار و گله‌داری نیاز است که از آن اطلاع کافی داشته باشد، برای مشاوره جهت جیره‌نویسی نیز کارشناسان افشار ژن آماده پاسخگویی به متقضیان محترم هستند.