ونوجکت خون‌گیری حاوی EDTA

ونوجکت خون‌گیری حاوی EDTA

ونوجکت خون‌گیری محصول جدید شرکت افشار ژن است که در دسته محصولات غیر دامی ما جای می‌گیرد. لوله آزمایشگاهیِ ونوجکت مختص خون‌گیری طراحی و ساخته شده است. به این محصول لوله خلأ خون‌گیری نیز گفته می‌شود. این ونوجکت‌ها حاوی ماده ای‌دی‌تی‌اِی هستند که یک ماده ضد انعقاد خون بوده و برای تعیین ژنوتیپ از آن استفاده می‌شود. اتیلن دی آمین تترا استیک اسید یا همان ای‌دی‌تی‌ای قابلیت این را دارد که با یون‌های فلزی مثل کلسیم ترکیب شود. این ترکیب ایجاد شده از لخته شدن خون جلوگیری می‌کند.

شرکت افشار ژن علاوه بر آزمایشگاه تست ژنتیک که خدمتی برای تعیین ژنوتیپ دام‌ها است، ونوجکت خون‌گیری را نیز برای عرضه عموم آماده کرده است. این محصول به منظور و برای سهولت در کار مشتریان و متقاضیان محترم برای انتقال نمونه‌ها به آزمایشگاه عرضه شده است. وجود ماده ضد انعقاد خون ای‌دی‌تی‌ای در درون ونوجکت به این منظور است که خونِ گرفته شده از دامِ مورد نظر بعد از منتقل شدن به درون لوله آزمایش، منعقد یا اصطلاحاً لخته نشود تا بتوان با انتقال این خون به آزمایشگاه برای تعیین ژنوتیپ دام‌ها از آن استفاده کرد.

از جمله مزایای این ونوجکت‌ها باید به مواردی نظیر عدم نشت خون از لوله آزمایش اشاره کرد. مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد درِ این لوله‌های آزمایش است که به راحتی باز و بسته می‌شود. در ضمن تولید این ونوجکت‌ها با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک بوده است.
در ادامه مزایای محصول باید اشاره کرد که این لوله‌ها نشان‌دار هستند؛ از آنجایی که کاربرد این لوله‌ها ترکیب خونِ گرفته شده از دام با مواد ای‌دی‌تی‌ای است، نیاز است که نسبتِ ترکیبِ خون با مواد درون ونوجکت به درستی نشان داده شود؛ نشان‌دار بودن ونوجکت این امر را تسهیل می‌کند. افزودنی‌های موجود در این ونوجکت‌ها غلظتی دقیق داشته و طبق استانداردهای بین‌المللی هستند. برچسب یا همان لیبل روی لوله‌ها ضد آب بوده و حاوی اطلاعات دقیق و کامل در مورد نوع لوله آزمایش و مواد موجود در آن است. در این لوله‌ها از پلیمر PP با گرید ویژه استفاده شده است که این کار باعث جلوگیری از تداخل نتایج آزمایش‌ها با یکدیگر می‌شود.

در ضمن مجتمع دامپروری افشار ژن محصولات بی‌نظیری مثل قوچ هترو ، قوچ همو ، میش هترو ، میش همو ، گوسفند چندقلوزا ، گوسفند دوقلوزا ، میش چندقلوزا و میش دوقلوزا را به متقاضیان عرضه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.