میش افشاری با بره

میش افشاری با بره یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد مجموعه افشار ژن می باشد. لازم به ذکر است که گوسفند افشاری ، نژاد اصیل ایرانی ، دارای گوشت و پشم بسیار با کیفیت و رشدی عالی است. پرورش و نگهداری این نژاد برای دام‌داران بسیار پرسود و پربازده می باشد. این گوسفند سازگاری بسیار مناسبی با آب و هوای مناطق سردسیری داشته و از قدرت خوبی برای مقابله با امراض برخوردار است. دوقلوزایی یا چند قلوزایی آن باعث این شده است که این نژاد در مرکز توجهات فعالان این عرصه قرار گرفته و بیشتر دام‌داران به پرورش این گوسفند روی بیاورند. رشد بسیار سریع در مقایسه با دیگر نژادها و زاد و ولد پر تعداد آن ، سود مناسبی را در مقایسه با وقت و هزینه صرف شده نسبت به پرورش دیگر نژادها نصیب دام‌دار می کند. لازم به ذکر است که قوچ نژاد افشاری ( گوسفند نر افشاری ) فاقد شاخ بوده و فقط چثه بزرگتری در مقایسه با میش افشاری دارد. بره این نژاد در بدو تولد حدود ۵ کیلوگرم وزن داشته و در 3 ماهگی به وزنی معادل ۲۸ کیلوگرم می رسد.

شرکت افشار ژن تعدادی میش همراه با بره و میش قزل افشار با بره را به متقاضیان محترم ارائه می‌دهد. بدیهی است این میش‌ها و بره‌های اصلاح نژاد شده بهترین گزینه برای ایجاد یا تقویت یک مزرعه، گله و مجتمع دام‌پروری هستند. توجه داشته باشید که بره‌ها همگی شیر مست بوده و واکسینه شده‌اند؛ و این بره‌ها حاصل جفت‌گیری میش‌ها و قوچ‌هایی هستند که از نژاد افشار یا قزل افشار بوده‌اند. افشار ژن آمادگی دارد که میش‌ها را به توجه به انتخاب شما با بره ماده یا نر عرضه کند.
جهت بازدید و خرید با شماره‌های 09121583123 و 09121262863 تماس حاصل فرمایید.

در ضمن مجتمع دام‌پروری افشار ژن محصولات بی‌نظیری مثل قوچ هترو ، قوچ همو ، میش هترو ، میش همو ، گوسفند چندقلوزا ، گوسفند دوقلوزا ، میش چندقلوزا و میش دوقلوزا را به متقاضیان عرضه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.