درباره ما

    مجتمع دامپروری افشار ژن

    مجتمع دامپروری افشار ژن در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس شهر تهران واقع شده است. شرکت ما در سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نموده و اکنون قریب به ۳۰ سال است که در حال خدمات‌دهی در حوزه صنعت دام و دام‌پروری است.

    با توجه به خشک‌سالی‌های اخیر در کشور و تاکید همه‌جانبه بر اقتصاد مقاومتی، ما تمام سعی خود را بر این موضوع متمرکز کرده‌ایم که بتوانیم در زمینه‌های تولید و تکثیر گوسفندهای نژاد افشاریِ دو قلوزا و چند قلوزا، تکثیر دیگر نژادهای گوسفند ایرانی و تولید گوشت قرمز، گامی در جهت خودکفایی کشور برداریم.

    شرکت ما در حوزه تولید میش‌های افشار دو قلوزا و چند قلوزا و همچنین قوچ‌های «هتروزیگوت» و «هموزیگوت» نیز موفق بوده و توانسته است در کنار میش‌ها و قوچ‌های اصلاح نژادی، بره ماده هترو و بره نر هترو نیز تولید کند. عرضه این محصولات اصلاح‌نژاد شده و باکیفیت فرصت مناسبی برای مزرعه‌داران، دام‌پروران و متقاضیان محترم است تا گله یا مزرعه باکیفیتی تشکیل دهند. میش‌های چند قلوزا و دو قلوزا در کنار قوچ هترو و قوچ همو پایه‌های شکل‌گیری یک مزرعه مقرون‌ به صرفه و اقتصادی را می‌گذارند و با توجه به چند قلوزایی و دو قلوزایی نرخ رشد جمعیت گله یا مزرعه را چند برابر خواهند کرد. در ضمن کارشناسان و متخصصان افشار ژن در حوزه‌های جیره‌نویسی با قیمت اقتصادی و نگه‌داری و داشت گوسفندان نیز به متقاضیان خدمات ارائه می‌کنند.

    همچنین دیگر خدمت شرکت افشار ژن برگزاری دوره‌های آموزشی دام‌پروری برای علاقه‌مندان است. این دوره‌های آموزشی زیر نظر سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و سازمان فنی و حرفه‌ای استان تهران برگزار می‌شود و مدرک ارائه‌شده در این دوره‌ها نیز با مهر این دو سازمان خواهد بود.

    گوسفندهای چندقلوزا
    میش های چندقلوزا
    دام‌های اصلاح نژاد شده
    125

    مشتری‌ها

    200

    پروژه‌های کارشده

    2043

    تعداد گوسفندهای چندقلوزا

    14055

    موجودی کل دام‌ها

    ©2024Copyright© کلیه حقوق برای «مجتمع دامپروری افشارژن» محفوظ است | دیجیتال مارکتینگ جامع و تخصصی توسط نوکارتو